Theater De Maagd en Poppodium Gebouw-T hebben het partnerschap met bierbrouwerij AB InBev voor vijf jaar vernieuwd.
Vanaf het nieuwe seizoen in september wordt in het theater Hertog Jan als hoofdbier geschonken. Het authentieke en Nederlandse merk Hertog Jan pilsener sluit goed aan bij de wensen van onze theaterbezoeker. De overgang voor Theater De Maagd naar AB Inbev betekent ook een nieuw aanbod aan fris (Coca cola) en wijnen (Walraven Sax). Tijdens de zomerstop wordt de bar van Theater De Maagd aangepakt en geoptimaliseerd waardoor bezoekers aan het theater vanaf het nieuwe seizoen extra kunnen genieten van de lekkerste bieren, wijnen en fris.
Gebouw-T blijft de komende jaren trouw aan Jupiler binnen de muren van het poppodium. Dit merk heeft een sterke connectie met muziek en is aanwezig op meer dan 200 evenementen door het hele land. Het aanbod speciaalbieren en alcoholvrije bieren blijft in beide podia groeien in populariteit. Dat is te zien tijdens Made in Belgium, de comedy-avonden, Quiz’M muziekquiz en Op De T, het outdoor festival tijdens Hemelvaartsdag op het Wilhelminaveld voor Gebouw-T. Met Leffe, Karmeliet en Hoegaarden zal hier verder de samenwerking in gezocht worden.