Horeca-eigenaren maken dit jaar kans op een totale prijzenpot van 150.000 euro
Lipton Ice Tea organiseert derde editie van verkiezing voor het favoriete terras van 2024
Horeca-eigenaren maken dit jaar kans op een totale prijzenpot van 150.000 euro
Rotterdam, 1 mei 2024 - Na het grote succes van ‘Hét Lipton Terras’ van 2022 en 2023 zet Lipton Ice Tea ook dit jaar horecaondernemers in het zonnetje. Horecazaken die Lipton Ice Tea schenken kunnen meedoen aan de verkiezing ‘Hét Lipton Terras van 2024’. Tijdens de verkiezing kunnen ze maandelijks geldprijzen winnen met een totale prijzenpot tot € 150.000. Dit jaar draait de verkiezing om het vieren van het geweldige terrasseizoen: het samenbrengen van mensen, het genieten van horeca en de momenten op het terras. Consumenten kunnen tot en met 31 augustus stemmen. Op 19 september 2024 worden de nationale winnaars bekendgemaakt.
Wie doet er mee?
Vanaf woensdag 1 mei maken horeca-eigenaren die Lipton Ice Tea schenken kans op de maandelijkse geldprijs en/of een van de geldprijzen die in september worden uitgereikt. Via een online-omgeving kunnen ondernemers promotiemateriaal aanvragen bestaande uit tafelkaarten. Hiermee kunnen zij gasten motiveren om op hun terras te stemmen.
Maikel Goudzwaard van Brasserie de Zeester uit Scherpenisse won vorig jaar de tweede prijs. “Wat een eer om tweede te zijn geworden bij Hét Lipton Terras van 2023. Vooral de waardering van gasten die een stem uitbrachten gaf het gehele team een echte boost! Met dank aan de prijs hebben we het terras aangekleed met nieuwe parasols, tafels en prachtige palmbomen.”
Maandelijkse én landelijke winnaars
Winnaars van ‘Hét Lipton Terras van 2024’ maken kans op aantrekkelijke geldbedragen, met een totale prijzenpot van maar liefst € 150.000, die zij mogen investeren in hun geliefde zaak of personeel. Van 1 mei tot en met 31 augustus is er namelijk elke maand een bedrag van € 10.000 te winnen voor het terras dat in de betreffende maand de meeste unieke stemmen weet te bemachtigen. Hierna maken alle horecazaken kans om een van de drie nationale winnaars te worden. De horeca-eigenaar met het meest geliefde terras – en dus met het meeste aantal stemmen – wint de verkiezing en ontvangt een bedrag van € 50.000. De nummer 2 en 3 van Nederland ontvangen respectievelijk € 30.000 en € 15.000. Hiernaast worden er dit jaar ook prijzen uitgereikt aan terrassen die de meest originele content maken op social media door gebruik te maken van de hashtag #hetliptonterras2024. De twee zaken met de leukste filmpjes winnen een personeelsuitje voor het team of een terras-makeover ter waarde van € 5.000.
Wie mogen er stemmen?
Consumenten die op een van de deelnemende terrassen een Lipton Ice Tea bestellen kunnen via QR-codes op alle glazen Lipton Ice Tea-horecaflesjes, de tafelkaart, of online doorkliklinks in de webapp www.hetliptonterras.nl komen. Hier kunnen ze een stem uitbrengen op hun favoriete terras. Iedereen kan per dag één keer stemmen. Ook consumenten maken kans om in de prijzen te vallen, want Lipton Ice Tea verloot 50 horecacheques met een waarde van € 50 onder iedereen die een stem heeft uitgebracht en zich via de web-app heeft ingeschreven om mee te doen met de winactie.
Alle voorwaarden rondom ‘Hét Lipton Terras 2024’ vind je hier.: Hét Lipton terras van 2024 (hetliptonterras.nl)