Een galerie bezoeken was nog nooit zo gemakkelijk

Het bezoeken van een galerie is dé manier om inspiratie op te doen en te genieten van kunst. Dankzij de vooruitstrevende, door Visit4Real ontworpen, 3D visualisatietechniek is het nu mogelijk om altijd en overal een expositie te bezoeken wanneer het u uitkomt.
Onderweg, thuis op de bank of op het werk, de expositie is 24/7 open en te bezoeken.

Frank van Es fotografie permanent te bezoeken

Loop door de virtuele galerie en ervaar de foto’s aan de wand als of u in de virtuele ruimte aanwezig bent. De combinatie aan de wand versterkt het gevoel er echt te zijn. Door middel van het gebruik van de muis en pijltjestoetsen looptu door de hele ruimte. Zo zijn alle foto’s eenvoudig te bezichtigen en dat op het moment dat het u uitkomt.

Voordelen en mogelijkheden onlinegalerie

Natuurlijk kunt u wanneer u dat uitkomt de galerie bezoeken om u te laten inspireren. Maar daarnaast is het ook mogelijk om direct de foto’s te bestellen. De webshop van Frank van Es bij werk aan de muur is rechtstreeks gekoppeld zodat u de foto kunt bestellen op het materiaal en formaat van uw keuze.

Over Frank van Es fotografie

Frank van es fotografie heeft de afgelopen jaren diverse speciale projecten gerealiseerd, waarbij de nadruk altijd ligt op creatie van het beeld en niet op het vastleggen van het zichtbare. Buiten publicaties in diverse media zijn menig bedrijfspand en huiskamer voorzien van foto’s in allerlei afwerkingen en formaten.
Na een geslaagde expositie in Athene bij de Blank Wall Gallery is het nu tijd voor de volgende stap: Een online galerie.

Over Visit4Real

Visit4Real is een jong en dynamisch visualisatiebedrijf, dat sinds haar oprichting uitgegroeid is tot een belangrijke innovatieve speler op het vlak van visualisatietoepassingen. Het Visit4Real team bestaat uit hoogopgeleide en ervaren programmeurs, architecten en designers.

Met Visit4Real worden statische visualisaties en traditionele 3D tekeningen en modellen omgezet tot een virtuele omgeving, die zeer realistisch aandoet. Men kan gewoon vanachter een pc door het 3D object lopen en zodoende ervaren hoe de ruimte er uitziet of er uit kán zien. De viewer is zeer gebruiksvriendelijk en makkelijk met muis en pijltjestoetsen te besturen.

Gebruik Visit4Real

Omdat Visit4Real werkt met de laatste WebGL technologie is de virtual gallery te bezoeken vanaf windows 7 of hoger, voor Mac geldt een versie van minimaal 10.10. De mobiele versie werkt op de nieuwe tablets welke WebGL ondersteunen.

Contactgegevens Frank van Es Fotografie

Frank van Es